Do zawodów okręgowych (II etap) Olimpiady o Diamentowy Indeks AGH z matematyki zakwalifikowali się uczniowie:
- Piotr Bliźniak (III B)
- Łukasz Cynarski (III A)
- Artur Ćwiąkała (III B)
- Kinga Jarosz (III A)
- Michał Krasnopolski (III B)
- Maciej Kut (III B)
- Konrad Matłosz (III B)
- Monika Nowicka (III B)
- Alicja Rupar (III B)
- Kamil Tomaszewski (III A)
- Magdalena Wójcik (III B)
- Przemysław Zimny (III A)
Gratulujemy i życzymy sukcesów w kolejnym etapie.
Opiekunem uczniów jest p. Jerzy Moskal.
Do zawodów okręgowych (II etap) Olimpiady o Diamentowy Indeks AGH z geografii zakwalifikowali się uczniowie:
- Bartłomiej Bożek (I A)
- Kajetan Kruczek (II B)
- Łukasz Wójtowicz (II B)
- Jakub Gierlak (II B)
- Edyta Niewiarowska (III B)
- Agata Tokarska (III B).
Gratulujemy i życzymy sukcesów w kolejnym etapie.
Opiekunem uczniów jest p. Bogusław Mazur.
19 grudnia w auli szkolnej odbyła się akademia podsumowująca obchody Święta Patrona Szkoły
Na scenie mogliśmy podziwiać kunszt artystyczny: Sylwii Drogoń, Alicji Łabaj, Justyny Mularskiej, Szymona Ossowskiego i Michała Wolana.
Wręczono również nagrody uczniom, którzy zwyciężyli w konkursach towarzyszących obchodom w/w święta ( do konkursu zgłosiło się 97 uczniów).
- I miejsce w konkursie "Życie i twórczość Adama Mickiewicza" zdobyły: Małgorzata Adamczyk(2A) i Sylwia Bryda (2B), wyróżnienie: Martyna Siuta (2D)
- Tytuł "Mistrza Ortografii uzyskała Małgorzata Adamczyk, wyróżnienie: Sylwia Wiklińska (2A) i Justyna Fortuna(3E)
To była lekcja inna niż zwykle. Podręczniki i zeszyty zostały w plecakach. Niepotrzebne tym razem były nagrania. Wystarczyło patrzeć, uważnie słuchać i mimo tremy, nie bać się mówić.
24 października grupa uczniów klasy 1C, na lekcji języka angielskiego u pani profesor Katarzyny Rokity, gościła Brytyjczyków, Christophera i Gaynor Ralph oraz Stephena i Dorothy Cooper przybyłych do naszego LO na zaproszenie p. prof. Barbary Leśniak. Pochodzący z różnych części Wielkiej Brytanii, prezentujący różne akcenty regionalne(received pronunciation) goście prezentowali na mapie miejsca, z których pochodzą oraz aktualnie mieszkają, opowiadali o sobie, o swoich wspomnieniach z czasów szkolnych, pytali uczniów o ich opinie na różne tematy. Znalazło się też miejsce na żart w języku angielskim i testowanie słynnego angielskiego poczucia humoru. Na zakończenie goście sfotografowali się z nami i obiecali odwiedzić nas przy okazji następnej wizyty w Polsce.Po lekcji puściły uczniom emocje i długo jeszcze komentowali niecodzienną wizytę. Najważniejsze chyba było bezcenne i niezwykle motywujące do nauki doświadczenie kontaktu z żywym językiem w naturalnej sytuacji.
Okazało się, że nie taki angielski straszny, jakby się wydawać mogło!
Barbara Leśniak